Sophie

- Mer än du förtjänar!

hallå hallåååååååå

Kategori: KUL

På liite bättre humör nu förfan ! gick ganska fort`?

kom på att jag har mycket att se framemot nu den närmaste tiden ..
dels friskis och svettis utbildningen - steg 1 24-27 september i sthlm!!!!
sen är det steg 2 21-25 oktober i MALMÖ!! hur kul somhelst ju , aldrig varit där!
Sen efter det kanske de blir lite " fotograferas för en grej"
nånting i den stilen .
Sen så ser jag framemot att komma igång med att sola , då jag råkade få lite mer pengar i plånboken
igåår så har jag råd att äntligen sola - bli brun - se slank ut!
Sen så ska jag också komma igång med en riktig diet och träning - håård träning om de ska bli nå fotografier..


får se vad jag tränar idag..
gym eller jympa eller både och!?

Iaf , Ellinor är min idol just för tillfället,;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: