Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hallå där alla monsterdiggare!

Kategori: KUL

Och alla ni andra som fortfarande sover. Nu sitter jag, cecilia och anna i en bil påväg till sthlm och till lillsved... Jag somnade väldigt sent men jag är ganska pigg ändå , konstigt nog.. Haha, kändes som värsta farvälet igår när jag kramades oså... Men jo visst jag ska vara borta några dagar , men de kändes som om jag skulle rycka in i lumpen förfan.. Men ja,, vet inte vad mer jag ska skriva, tänkte bara visa för er alla att jag klarat av att gå upp såhär tidigt, haha..jag Bloggar ikväll igen. Tur att jag har internet på mobilen!hänger på facebook ikväll om jag inte är för död... Föresten: jag fick igen väskan, fick dock sätta mig på den och lägga skorna i en annan väska, men ändå. Rumplyft!! Hejhej:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: