Sophie

- Mer än du förtjänar!

Färjan!

Kategori: KUL

Detoxen gör verkligen sitt! Jag är så sjuukt trött i kroppen och känner varje gång jag pissar att jag nästan ska somna.. haha kul.
Men de kommer bli bättre de vet jag=D den kommer göra sitt!

Idag har jag typ vaknat 11ggr för mycket och det gör mig på dåligt humör SOMFAAAAN!
så jag måste snart komma igång med dagen så att jag får något gjort , så jag blir lite nöjd- glad.

Ska iaf försöka träna , vara lite med Noi , lämna grejs till P , packa och städa hos pappa och sen dra till
mamma!
Mjaa de är en hel jävla del de där!
Ikväll är det också premiär för nya färjan (sistaaaa resaaan!)!! wiho , funny!

Ne nu ska jag försöka komma upp , är inte hemma och borde börja fixa mig lite inför dagen!.
tjabbarååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: