Sophie

- Mer än du förtjänar!

Detox

Kategori: KUL

ÄÄÄÄÄntligen har jag kommit igång med detoxen , och de känns redan bra då pappa shoppat alla sorts frukter och alla olika grönsaker:D - man ska hålla sig till en lite nyttigare kost för annars hjälper det knappt=)
Så nu kan jag verkligen få de resultatet jag är ute efter ,;
ut med alla slaggprodukter , bort med allt som sitter fast efter sommaren , all stress som påverkat kroppen kommer också försvinna , jag kommer bajsa stressknölar, nee inte riktigt , men nästan:)
Ska bli heelt lugn i själen och helt ren i kroppen!

ca 260:-

Den här produkten ska man använda i 20dagar , men man kan lika gärna använda den i 10
och så kan man ta dom andra 10 nån annan gång , eller så kan man dela med någon :) det gör jag!
Den här innehåller Björk så är man pollenallergisk ska man nog inte köra just den här detoxen , jag är pollenallergisk , men de är sällan jag känner något , så jag gör ett test nu ! Det står att man ska köra
en kur med MethodDraine vid varje ny årstid , och visst f*n börjar väl hösten nu?

Har man inte råd med en sån här produkt så kan man dricka vanligt vatten , de ska också fungera som
en slags rening av kroppen 1,5 - 2 liter vatten ska man dricka om dagen !Örtteer och grönt- eller rött te funkar också jätte bra!.

Sådär ja , nu har jag predikat klart om just den produkten!
Hoppas allt går som de ska med den .

Nu ska jag fixa till mig lite och sen runt halv två blir det fikatajm på stan med mina favoriter:).
Sen vet jag inte vart dagen leder mig , min otroliga träningsvärk har iallafall gett med sig
så jag tror de blir ut och springa lite.

Jo föresten , inatt drömde jag att jag var nära kompis med  Stina - Lee , och hon är ju gravid just nu - nästan
höggravid va:)? Så jag fick BARA ta på hennes mage när barnet sparkade  och bara med lillfingret.. ahha. sen så pratade vi rätt så mycket om hennes namn och hennes broder , har hon en bror?
jaja :P. Hon är iaf en bra tjej så jag förstår varför jag drömde om henne!


Nu blire dricka lite detoxjoxx och sen börja fixa mig som sagt!
Puss:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: