Sophie

- Mer än du förtjänar!

De här blir en bra dag

Kategori: KUL

vare första jag tänkte när jag vaknade , de gick en kvart och sen kommer mamma in och påminner om att
JAG måste tvätta då hon ska iväg o jobba lite. Mja , KULIGT!..

Ja de är klockan fyra och innan det ska jag hinna springa , eller ska jag ta de senare idag? gah jag vet inte!
får se hur jag gööör!

Igår blev de ingen träning för mig , då hela helgen har varit ett riktigt träningsläger ,
så de blev lite vardagsmotion - cyklade runt halva stan ungefär - sammanlagt kanske 1h & 30min! de är ju bra!=)

Nej jag vet seriöst inte vad jag ska skriva om här , bara att jag saknar Lillsved

(ny bild , tagen av mattias)



Ne ni , , kan någon överaska mig med en resa utomlands eller?
eller kanske lite blommor, behöver något sånt känner jag!



Justja ,jag sänder en tanke till Uffe Larssons nära och kära ,
även om jag inte kände han så gillade jag han, spec i lets dance ha=) =D

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5872634.ab

hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: