Sophie

- Mer än du förtjänar!

chilla x1000 .......

Kategori: KUL

hallå!


 NU ligger jag här i sängen och gäspar ,så får blogga lite kort nu, vill sova!!

Idag har jag vaknat , tagit de jättttechill och vid halvfem drog jag mig till friskis
och svettis och det var dags för juniorjympapass=D
Älskar alla barnen där , dom är så goooa så mysiga o så fulla av energi!
Efter passet drog jag ett litet gympass och sen så stretchade jag ganska mkt ,
sköööönt !
Har tappat så mycket efter skolan , då stretchade man typ varje dag ju..

Efter jympan o gymmet bastade jag och åt lite frukt , sen drog jag hem där mamma
hade lagat middag!
Efter de satt jag och glodde på fotbollen, tro de eller ej,
jag var så inne i det ,och jag svor och reste mig upp varje gång dom var på mål
satans jävla killar vilken tur dom hade!!
Efter fotbollen chillade jag 10 min sen drog jag till P.
DÄr kollade vi Idol och så chillade vi ännu mer,sköönt!!

RUNT ett var jag hemma och då la jag mig här i sängen o har legat där tills nu!

Måste verkligen sova nu ,har ställtklockan på elva imorgon , måste få rutin förfan!
Måste börja gå upp mkt tidigare , kan ju inte sitta upp sent varje kväll heller!!

DÅ klockan elva ska jag fixa mig en fin frukost och sedan ska jag chilla ett tag,
klockan halv två har jag mötepå friskis om juniorjympan och sen efter det blir det gym eller jympa:)
Efter de ska jag hem och käka och sen ska jag chilla lite mer och vid sju har jag och Ellinor
massage tid! , De ser jag verkligen framemot!.
Efter massagen ska jag träffa andra peter , de var ett tag sen jag såg han så de ska bli kul!

SEN SÅ ser jag bara framemot att sova då .
precis som nu!


nattinatiii

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha. Chilla dåe

    2009-09-11 | 02:15:03

Kommentera inlägget här: