Sophie

- Mer än du förtjänar!

Blandade känslor

Kategori: KUL

Lite kluven är jag nog , men de får ni höra mer om någon annan dag!


Nu ska jag berätta om gårdagen och vad jag hunnit göra idag.

Igår vaknade jag som sagt upp och spydde och hade mig ..

ett par timmar efter det så mådde jag lite bättre och runt två tre kunde jag äta igen ,
det blev då fisksoppa hos min faste som fyllde år , där hann jag också mysa med mina
härliga små kusiner , jag älskar barn , under dom timmarna vi var där kände jag värme i hela kroppen
, dom är så mysiga!

Efter att vi varit där till klockan sex sju nånting drog jag hem till saras pappa ,
väl där fixade vi oss lite inför kulturnatta och sen fick vi göttigt kött och potäter , mums!!

Efter de kom josse och sandra och hämtade oss och vi drog ner på stan och mötte upp anna och sofie , lite
senare så hängde elli , emma , sofie och andreas på!
Vi kollade dans ,lite band och på jycklarshow och fyrverkerier! det var jätte mysigt!!

Lite senare mötte jag upp sara , anna & sofie och vi drog oss till pitchers, väl där vann anna 200:- och jag vann
70:-! Köpte en cider och satt oss och chillade lite där !

Runt halv två drog trötta damerna och jag hookade upp ett par grabbar -friskis henrik och hans härliga
björn , dom satt på billan och vi satt där ett tag , senare tog vi taxi hem till henrik och efter att björn sjungit för oss så däckade vi alla.
Vaknade klocka sex i morse och somnade inte om förens åtta , så har varit seg i kroppen hela dagen!


När vi vaknade chillade vi massor , åt god mat och kollade på film - riktigt mysigt!

vid fem tog jag bussen hem från haga och har bara hunnit fixa lite med disken .
Måste försöka ta mig ut på en joggingtur snart alltså , då somnar man mycket bättre! oså passar de perfekt o dra ut om en liten stund , kriga i en halvtimma , o sen duscha oså kolla ensam mamma söker,
föresten så e jag riktigt ensam ikväll , får se vart de lutar .
P.


nee nu ska jag fan byta om , kan inte sitta här o lyssna på deppmusik som sara skickat , måste lyssna lite partymusik som jag sedan springer i takt till i det härliga vädret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: