Sophie

- Mer än du förtjänar!

Stay At Mazetti Malmö

Kategori: KUL

Oh lord vilken trevlig nyhet jag fick när jag sökte på hotellet jag ska bo på tisdag till söndag!

Stay At Mazetti Malmö

StayAt Malmö ligger i anrika Mazetti chokladfabrik, bara 10 minuters gångväg från de mest centrala delarna av Malmö. Här bor du också nära Triangelns shoppingcenter och Möllevångens mångkulturella och sprudlande butiks- och torgliv.StayAt Malmö består av 68 rymliga Hotel Apartments. Samtliga är inredda i skandinavisk stil och har direkttelefon, kabel-TV, arbetsplats med bredband och fullt utrustat pentry. Receptionen är bemannad mån-fre 07.00-20.00. Med teknikens hjälp går det bra att checka in och ut dygnet runt.Restaurang Retro serverar en fräsch frukostbuffé, som ger en bra start på dagen. Här serveras även lunch. På söndagar serveras brunch från 11.00 till 15.00.Efter dagens jobb kan du koppla av med en bastu i husets relaxavdelning. I huset finns även tvättstuga för fritt nyttjande(YES segergesten)

mysigt va?

ååååh bastu, mat , tvättstuga!
okej inte riktigt åååh för tvättstugan ,, men ÅHÅÅHHÅÅH för chokladfabriken!



de första jag ska göra imorgon kväll när jag " landat" är att köpa lite choklad,
koppla in datorn , o lägga mig i sängen och njuuta av muusik och av chokladen också då..
sen kanske dansa lite också:D , haha ,hoppas bara jympakursen är bra nu också , då kommer jag
må som en kung hela veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: