Sophie

- Mer än du förtjänar!

puss

Kategori: KUL

EN grej jag verkligen inte fattar mig på är när någon människa lovar sig själv en sak och inte håller de,
varför gör man så mot sig själv?
så onödigt , du kommer inte direkt må bättre av att du sviker dig själv kan jag säga.
nog om såånt där tråkigt!!




FAN VA BRA JAG MÅR:)

och även om jag måste gå upp vid NIO imorgon och tvätta , diska , städa toaletten , fixa min feta resväska - rensa kläder så mår jag riktigt jävla bra, de ska t.om bli kul att göra de , haha , ser de lite som träning imorgon.
påtal om träning , äre någon som vill med på ett danspass imorgon på friskis , 19.30 börjar de!

Nu ska jag kolla Wallander Prästen = den andra filmen jag laddade hem , Johan falk filmen var jätte bra.
o efter de blire sova.


PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: