Sophie

- Mer än du förtjänar!

malmö ....

Kategori: KUL




ojoj , längesen man skrev , tänkte kopiera in det jag skrev i måndags när jag var påväg hem från malmö  sedan efter det följer gårdagen - kvällen oså=)

2009-10-26
Hej bloggen!

Nu sitter jag på tåget mot västerås(07:45) , har rest sen klockan elva igår kväll och de har inte blivit mycket sömn , ne knappt någon sömn alls , typ... 2h totalt!

Som tur är så hade jag bara ett byte och det var ju hur bra som helst.

Har inge internet med mig nu på tåget så jag sitter och skriver i word istället, för att sedan kopiera in det i bloggen då jag kommit hem!

Okej nu har jag ju all tid i världen att berätta om malmövistelsen och även om jag har bloggat lite där nere ifrån så är inte allt med där.

Har t.ex inte berättat om dagen idag.

Började med att vi(med vi så menar jag , mig själv och min rumskompis camilla) gick upp vid kvart över sju , klädde på oss och drog ner till den fantastiska frukostbuffén , varje dag åt vi där och varje dag åt jag : en grovmacka med leverpastej och gurka på , yougurt med mûsli i , vaniljte, ett kokt ägg och lite äppeljuice , en perfektfrukost om ni frågar MIG!

Efter frukosten gick vi upp till rummet och packade våra resväskor som sen fick skjuts till själva friskis och svettis lokalen - bra de , annars hade mina händer och axlar dött.

Jag och Camilla promenerade sedan dom 20 minutrarna till friskis och svettis heleneholm och väl där så startade sista kursdagen.

Sista kursdagen var lite extra , vi hade i olika grupper dagen före fått varsinna låtar , pulsat dom och skulle lägga rörelser till dom.. Så på sista dagen skulle vi en och en gå in i mitten och köra sin låt + rörelserna,

jag känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv då jag gjorde väldigt bra ifrån mig! har höjt mitt självförtroende ganska mycket , men frågan är bara om de räcker tills på tis.. (hemligt) jaja.

Efter att vi visat upp gruppens arbete så vare dags för feedback , lite fika osv.

Vi kollade sedan på de dom hade filmat när vi gjorde passen och fick också göra en utvärdering om kursen , kursledarna(ledare? hha) och hotellet..

Efter det så fick man diplom och sedan var allt slut , de kändes sjukt skönt att äntligen börjar man känna att man är påväg , nu ska jag sätta ihop ett pass, bli godkänd på diplomeringen och sedan är jag jympaledare!Först o främst till juniorpassen , men de blir säkert familj också , och kanske knatte , de har vi ju inte på friskis och svettis i västerås. mjjjaaaa vi får väl se.

yes

Efter att allt hade slutat så drog jag , min rumskompis camilla och malmötjejen Sofie till torning torso(?) , kollade in de, gick lite promenad där på området och sedan åkte vi och lämnade av Camilla på stationen och Sofie skjutsade sedan mig tillbaka till friskis och svettis , väl där så hann jag byta om lite , fixa min packning oså och sedan var det dags för ett dans/aerobicspass ,

det var sjukt kul men också lite svårt.

Duschade och fixade mig lite och sedan drog jag mig mot stationen , klockan var runt åtta när jag var framme på stationen och då åt jag en cheeseburgare och drack lite dricka efter det drog jag och satt mig vid ett internetcafe en timma , jag köpte mig också lite tidningar , kexchoklad och en tialott , men vann tyvärr inget!

Klockan hade nu hunnit bli tio och halv elva kunde man gå på tåget , så de var bara att vänta...

Väl på tåget så bredde jag ut mig och hade tänkt ligga på två säten (de skulle väl inte bli sååå mycket folk?) jo fan de blev de ju, två mot två sits satt jag vid och alla platser blev upptagna , skit också - trångt och jobbigt!!

Jag fick sitta med svettsven , flummfia och datanisse... de gick okej , bara de att jag inte sov så mycket för att de var så otroligt trångt.

Läste lite tidningar , åt kexchoklad och sov 2h .

Nån timma efter det var jag framme i stockholm och fick vänta i en halvtimma , köpte då mig en frukostmacka med skinka ost och grönsaker , muums , den satt bra må jag säga!

Nu har jag bara en halvtimma kvar på tåget och de känns jätte bra , väl på stationen hämtar mormor eller morfar mig och kör sedan hem mig ! När jag kommit hem ska jag sova ett par timmar och sen runt ett ska jag möta Maria och vi ska gå ner på stan och kika lite grejer !

Efter det så drar jag nog hem och lagar mig nå gottigt , vilar lite om jag är trött och sedan får det bli ladda hem nån film kanske , eller packa upp grejerna -- buuuhuh , jobbbigt!! måste nog duscha också:)

Där på kvällen ska jag träffa Henke och de sägs att vi ska laga mat , mumsiiiigt!!

mm de var min dag och min gårdag också då , får se om jag skriver något mer sen när jag väl kopierar in de här.Nu ska jag radera lite grejer på min dator och sen packa ner den i tid - orkar inte stressa sen när man ska av tåget liksom!

Bilder från malmö kommer när det kommer!:)

Puss och kram ,vi syns på stan!


27/10 - 2009 !!

Igår var jag iväg och fotades för 021-stajl , ni får nog se bilderna sen , hoppas fan dom blev bra!

Efter det drog jag hem , och lite senare där på kvällen drog jag till henrik=)

Nu har jag kommit hem efter en promenix och har hunnit ätit lite frukost , nu ska jag ta mig tid att skicka iväg alla
bilder från malmöresan till mina härliga kurskompisar=) och sedan lägga in dom på fejjan!
Ikväll blire gymma och sen dra home to papa !får se om de händer något mer senare.
pussohej på ett tag iaf!

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    lär dig att göra rubriker, mellanrum, stycken!! Orkar verkligen inte läsa allt dedär haha

    2009-10-28 | 20:31:04
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • sophie säger:

    hahahtroruuuujagoooooooooooooorkar eller??

    2009-10-28 | 20:59:24
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: