Sophie

- Mer än du förtjänar!

11

Kategori: KUL

fre:Elbafesten var najjs, ölen var fantastisk,jag var lång , vännerna snygga!
                                                                      +
lör: uppsala var as najjs - sofie o sara jejeje , bill o bob var fett ,sällskapet underbart.
                                                                       +
sön: hem till faster , busade med kusin :) vattenkrig o solade lite, gick över en mil med peter=)


=
 bra helg , mycket som har hänt , mycket folk har jag träffat , mysigt har jag haft det.
dock har jag blivit lite halvsviken , men spela roll , såna folk skiter jag i.
men vett ni , nu är klockan två o jag borde sova.

11 dagar kvar

oj

11 dagar!!!


hårddiet NU!

klänningen här kommer jag!!!!!!!!


kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: