Sophie

- Mer än du förtjänar!

träna träna träna!

Kategori: KUL


varför bara jag som håller igång våran vänskap?
äsch



Igår runt åtta blev jag riktigt sugen på att jogga , så jag tänkte , nu gör jag
de här på riktigt och kör fullt ut.
Satt på mig mina joggingkläder och mina superduperskor,
men inte nog med de, jag tog svettarmband , pulsklocka och pulsmätare.
Kände mig som en riktig löpare , och det var jag också , körde hela spåret som är på 2,5km , sen
efter de körde jag en runda runt på hammarby o allt som allt blev det väl ca 3-4 km!
Bra jobbat Sophie.


Det var skönt att komma igång lite  eftersom den enda träningen i helgen var 1mil med peter på björnön och sen lite rumplyft och lite sittups.
Sånt blire mkt av ikväll.
Men nu ska jag bajsa o sen lite senare kommer pappa förbi mama
och då ska vi fixa de sista inför studenten.

På tal om studenten osv..
Imorgon är det klädshow , Segern är våran om vi vill det. Och vi vill!

Puss saknar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: