Sophie

- Mer än du förtjänar!

tjallallaala

Kategori: KUL

Klädshowen gick otroooligt bra idag , hela klassen var tajta och tajmade och vi hade as kul!
Dock så vann vi inte , då vi blev slagna av några som var Super Mario - väldigt bra klädsel!.
Men vi kom tvåa! Delad tvåa med Es06A - astrounater , inte dumt de inte.

Efter att vi fått reda på vem som vann drog sig alla ner mot vasaparken ,
vi Es06b stannade på sigmascenen och körde våran show - mkt uppskattad!

Väl nere i parken vare riktigt mysigt , stämningen var på topp och alla var otroligt snygga!.
Efter ett tag drog vi oss mot donken jag maria, anna och några till  tryckte i mig en hamburgare - fan!
Så jag får ej äta nå mer idag , en burgare är lika mkt poäng som en middag + mellanmål .
så jag har bara ett mellan mål kvar idag .
yeye
gott vare iaf=D

Sen drog jag och anna hem o nu ligger jag med världenshuvudvärk o ska vila lite.
Medan jag vilar ska jag ladda hem nån bra film hade jag tänkt.
bara chilla.....

Ikväll blire jogga så låångt som möjligt o så länge som möjligt och sen träffa oskar lite senare.
Imorgon är jag leeedig hela dagen o då ska jag äntligen dra till mitt kära kära friskis och svettis!

Justja , igår kom min studentklänning , och jag tänkte faktiskt dela med mig till er
och visa hur jag kommer se ut=)

SÅ lycklig att jag fick på mig klänningen , trodde aldrig de skulle gå!

NU  vila.
puss


kolla va blond jag ser ut:O?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: