Sophie

- Mer än du förtjänar!

still in borlänge!

Kategori: KUL

HELL YEAH!
sitter på "jobbet" här iborlänge och bara chillar..
blir väl att städa lite snart o så käka o så dra hem!
Jag har upplevt något så fantastisk den här veckan som gått , alltså
ojojoj.
här kommer lite vad jag har gjort:
*hälsat på dregen
*hälsat på kleerup
*fotograferats med the sounds
*sjungt i samma mick som maja i THE SOUNDS -
wooooooooohooo , JAG STOD LÄNGST FRAM!!! o maja gick runt till publiken! shit vilken känsla de var=D
come on and give me som fiiiiiiiire ...(8) den sjöng jag o maja , precis vid refrängen , haha
så jävla härligt .
*Stod också längst fram på timbuktu och de var feting najs.
Alltså de där är inte allt!
jag skriver mer utförligt när jag gjort klart allt här och kommit hem , sovit , ätit , sovit och ätit !
dåå.
Jag har antecknat med mobilen en jävla massa!
Lykke li var helt sjukt bra men the sounds var så jääävla mkt bättre , BÄST helt enkelt!
Och mando var bra somvanligt.
Oh man!
jag skriver senare idag eller imorgon.
Bilder lär komma upp nångång i veckan då=).
Saknar Elli , Sara , Sofie och Emma!
Vi måste hitta på något i veckan.
Jag har en idé - jag kan bjuda på mat , en as god sak jag gjorde förut ,
så vad sägs? vilken dag kan ni?
Nu ska jag dricka min redbull och sen göra nån nytta!
Jag längtar till lunchen - vi får hemlagad mat här=D free!

justja , bloggen fyllde 3 år i förrgår
ååååååååh va bra de har varit !!!!


MAJAA ..

AJJJ LLÖVV JUU.

helt klart värt att köa 3h=D

Kommentarer

  • Elliii säger:

    Grillkväll i eskiiil på torsdag! ska iväg till stugan nu!

    2009-06-28 | 17:22:06
  • Lena säger:

    Låter som om du hade trevligt. :)



    Ha det gott i värmen.

    2009-06-30 | 19:25:14
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: