Sophie

- Mer än du förtjänar!

Peace and Love

Kategori: KUL

Var tänkt att de skulle bli jag anna och anna som åkte mot peace and love och dom två skulle jobba.
Då kund ejag inte bo på samma camping som dom.
Skickade mejl till peace and love , men det gick inte att ordna.
Snackade lite med peter på msn o han ville så gärna med. Han sökte lite jobb på deras hemsida ,
och det nappade , Jag had ehittat en jag kunde bo med!

Allt som allt så hare iaf slutat med att jag o han ska jobba , jag jobbar även fast jag har biljett , jag vill så gärna
ha företräde överallt och bo på funktionärscampingen!
Jag kan jobba när som helst förutom fredag 1800-2200 då står jag och köar och kollar the sounds.
Fett bra de ska bli liksom!
Får jag en jobb tid då , kan dom ju ta sig nånstans.
Jjaa de ordnar sig.
Jag ska iaf jobba och har en extra biljett som jag kan sälja till någon nära eller någon jag håller kär - BILLIGT.
så ring mig om ni vill köpa! Jag har med mig den till Borlänge iaf så bara komma dit så fåru den.

Nu ska jag duscha o fixa mig , runt fyra nånting ska jag o peter iväg o köpa mat ,sedan drar vi iväg på PEACE AND LOVE!

vi hörs väl om .. ja en vecka typ.
Och då jävlar är Andreas bokad( så du vet andreas )

haha , min vän , du är så vacker!

felåt


Nu , DUSCH!

hare så bra här hemma i västerås!
håriga ben jag har..

aja HEJSVEJSSSSi

pUSSs

Taget med mobilkameran.... scannar in den nästa vecka!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Fint foto på dig när du tog studenten.

    Grattis till studenten i efterskott förresten!



    Hoppas du får det gott i Borlänge. :)



    Kramar

    2009-06-25 | 21:37:47
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: