Sophie

- Mer än du förtjänar!

matos

Kategori: KUL

idag vaknade jag av att alarmet på mobilen ringde , jag skulle upp och jobba med pappsen!
Det gick super bra de=)
Efter de drog jag till tandläkaren och pratade lite , det blir operation innan året är slut;(.
blöööh.
fett jävla läskigt ju!!
jaja , efter de var jag i chock - ne inte direkt , men ändå!
så jag shoppade ,
3 shorts och en tröja på myrorna:D:D vilket kap , 140 :- typ=D sen köpte jag ett armband och hårsmycken
sen köpte jag nagellack och lösögonfransar och lite småkrimskrams.!
de har blivit mkt shoppanden nu , igår köpte jag en annan tröja och smycken och hår accesoarer...
På peace and love köpte jag en the sounds tröja och en jävligt fin klänning!
jag lägger upp en bild på den sen! . tror jag ska ha den på grillkvällen hos sofie på torsdag , mmmm
mys de ska bli!

Just nu sitter jag hemma hos peter med han o danne , dom står och lagar mat=D , jätte duktiga .. faktiskt!
gott de ska bli...
nu blire vänta på maten och sen vila lite.

Imoron blire nog sola/jobba och något annat som jag säkert planerat in ? ,kommer fan ihåg..

Mamma är underbar=)
Pappa med!!

Puss på alla mina vänner!

hörs säkert ikväll!!

pusssos

Kommentarer


Kommentera inlägget här: