Sophie

- Mer än du förtjänar!

Maria! Vi glömde strechta:O

Kategori: KUL

Shit  igår hann jag göra väldigt mycket!

De började med att jag gick upp runt klockan nio för att käka frukost och borsta tänderna!
Runt tio tog jag cykeln mot råby centrum , där jag hade tid hos tandläkaren!
Väl där inne så öppnade hon min mun , drog i mina läppar i typ en kvart och gjorde
mina tändera mycket starkare..

Efter de drog jag och solade i ett obemannat solarium som ligger i råbycentrum.
solade 20 min - kostade bara 30 spänn , de är billigt va?.
yee , efter de drog jag hem , packade mina saker till mamma och åt lite lunch.
Runt halv ett kör pappa mig till mamma och sedan kör han mig till rocklunda!

PÅ rocklunda mötte jag upp Maria , vi skulle springa/jogga/powerwalka/gå 8km.
Och det gjorde vi också! Jag är SÅ stolt över oss båda..
På sista varvet körde vi lite lätt styrka o sen varvade vi ner.
Det var mysigt i spåret men också väääldigt jobbigt!
Man känner att man har tappat  massa kondition alltså!

Efter den långa sträckan småjoggade jag hem och sen duschade jag o fixade mig lite.
30 min efter de , sitter jag på bussen mot centralen och sedan på buss 13 mot löga och hacksta ,
hoppar av vid sippan dåre var dags för första riktiga repet med bandet.
Nya lokalen var mysig och de kändes nice att sitta vid trummorna igen.
Dock kanske de var en trögstart , men
jag kommer igen!

Efter att vi repat ett tag drog jag hem till pappsen o sminkade mig lite ,
då vare dags för fikatajjjm med Emma Och Elli!
fett najjs
runt sju möts vi alla upp på stan och vi alla är eniga om att gå till
kalle på spången , väl där käkade vi oootroligt goda baguetter med
fyllning o shiitt!
Jag tog och en berras bus dricka som är oootroligt gooud!.
Vi sitter där och blir lite rastlösa så vi funtar på att hyra en film.
Och det gjorde vi , en skräckis(the chair) blev de... BU..

Vi kikar på den hos Ellinor och den var helt okej,
men jag måste fortfaranade säga till alla:
kolla babysitter wanted , den är as knäpp o lite läskig!
Efter filmen ,lite godis och lite mys med doggisarna så
ringer sara och frågar om vi vill följa med till ängsö o skrämma
några ,, visst säger jag , men dom andra skippar de o villhelst gömma
sig under ett täcke!.
Runt elva kom dom o hämtade mig och dom förklarade planen för mig.
Vi skulle gömma oss o göra konstiga ljud , gå över vägen o sedan försvinna,
springa på åkrar i vitt nattlinne och gråta vid gravstenar.
Tyvärr hann vi inte allt , men vi hann annat än de där.

Allt började med att vi klädde ut oss ,
sara gjorde en puckelrygg medhjälp av en kudde,
hon hade också en käpp och hon hade en lång kappa så hon
kunde täcka sig.
Josse hade det vita nattlinnet och johanna var slaktare ,
jag själv hade svarta platssäckar på mig..
Efter en lång vänta kommer dom , men de går inte som planerat.
dom jävlarna gick ut ut bilen och börjar gå , och när sara skulle
g i allén så kommer dom gående ,
dom tror sara är någon konstig man som har blivit skadad eler så och skriker
på henne hela tiden. Sedan försvinner sara , josse och johanna ett tag och då blir bara jag kvar ,
så jag sitter blickstilla när dom går förbi och täcker migg ansikte(jag hade ett hål i säcken)
och när dom går förbi säger dom
 -deär någon där
-neejje , de är bara en stubbe
-men det är någon där.
-- VI SPRINGER.

Oså jaa , springer dom förbi mig och ser inte att de är någon där :S
fattar inte..
Efter det så ser dom josse springa på en åker o ramla och dom ser också
platspåsarna  ligga på marken och....
PÅ DERAS BIL...
mmmm..
läskigt va..
efter de så avslöjar vi inte oss så att dom ska tro att de var på riktigt ,
utan vi drar en donken på stenby runt två thalv tre och sedan glider vi hem.

Nu idag vare tänkt att jag skulle till arbetsförmedlingen , men jagorkade inte pallra mig dit.
Får se om jag orkar om ett litet tag , vill ner o shoppa upp mina presentkort -- yeaah!

Justja , idag ska jag lägga in bilderna =)
Men jag gör ett stort kollage så de bir inte nnu.
Jag vaknade för typ en timma sen och måste strax käka nå frukost eller så...

Har också fått jobb som säkerhetsvakt på peace and love  och ber till alla
gudar som finns att jaginte får jobba 500år ifrån när the sounds spelar ,
snälla ,lägg ett världsbäst schema åt mig ,
och jag hoppas att jag får jobba framför scenerna ,så man får se fjortisarna som brukar
stå där fram och att man får stå nära artisterna.

Hoppas den här dagen blir nice även fast jag har lite träningsvärk!
 vi hörs!
pUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: