Sophie

- Mer än du förtjänar!

Kom k

Kategori: KUL

Sitter just nu o lyssnar på Lasse Lindh, mycket duktig kille de där!

Igår var vi hemma hos Katarina - danslärare, med alla dansare +
danslärare då. HUR BRA SOM HELST!.
tack pappa för det goda köttet jag fick och tack alla dansare + lärare
 för en helmysig kväll=)Mh va bra de va , och oj va dålig jag var i ettan !
Men fan va kul vi har haft. PÅ fredag är det över...kul o ta studenten
tråkig o inte ha nå att göra om dagarna, om man nu inte jobbar då!
Snälla jag ber till alla gudar som finns!!!!! INGE REGN PÅ FREDAG,
de får vara hur kallt som helst , bara de inte REGNAR!!!!!!!

Idag vare junitrofén som gällde , myche bra jobbat alla jävlar!
Men Anna Kahlin var lätt bäst=) höh...

om exakt 2 månader fyller jag 19år!
om 2 veckor och 3 dagar får jag lön!
om 4 dagar tar jag studenten!

Skön kvällen ska bli, ye ye. joja!

Älskar mina skooor o så älskar jag mammas jeansklänning!:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: