Sophie

- Mer än du förtjänar!

har du ett namn?

Kategori: KUL

Du är människa , det måste du ha.

Vi kallar dig matkillen.

Mattant med snopp!

Alla som har gått på carlforsska vet vem de är , men ni vet nog inte
att jag drömmt om han typ 3ggr nu,
inatt drömde jag igen;S .. haha
tror de är han jag kommer sakna mest av alla på carlforsska.
Undra om jag ska försöka mig dit på lunchtid o äta o prata lite med han...

na, inte direkt va.

nu ska jag snart sätta mig på sadeln mot rocklunda , där ska jag och maria jogga 8km ,
planerna är iaf så , sen får vi se var vi hamnar.
Jag är iaf grymt taggad , även om jag är LIIITE  krasslig i halsen. men jag tror det är
pollen.

jaja ,efter att v tränat blire duscha , sen hem till peter o sen jobba o sen hem till peter igen.
Vi hade bestämt en hel dag.
så de lär bli nice !
Nu måste jag borsta tänderna!
Puss

Kommentarer

  • Lena säger:

    Joo...berätta för honom att du drömt om honom tre gånger. Jag skulle bli glad av att höra sånt. :)



    Ha en jättehärlig midsommar!! :)

    2009-06-18 | 13:46:55
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • annaa säger:

    hihii fatta varför du blev så glad när du såg han på studenten;)

    2009-06-19 | 01:32:07
    Bloggadress: http://annajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: