Sophie

- Mer än du förtjänar!

godmorgon

Kategori: KUL

Nu har jag varit ute o cyklat lite och typ druckit 1liter fläderblomsdryck och saft , så himla gott , oså törstig jag var...
nu ska jag vila/sova ett par timmas sen blir det stadsorgenteringen.. vi kunde inte valt liite bättre väder va?
hmm , ibland har man bara riktigt otur , snälla söta rara tor ( för de är väl du som är väderguden?). ge oss
fint väder nu på fredag , SNÄALLAA.
*kollar smhi*
: nej , det blir inte fint väder , när drar vi utomlands brudar?:O

jaja, måste iaf försöka mig på att köpa en genomskinlig poncho tills stuuddenten , då ser man ju fortfarande min
underbara klänning...

Tack Andreas för igår , höhö , o sorry för att jag knockade dig :)

Zzznarki


jag 2005 ,
höhöh

Kommentarer

  • Elli säger:

    Hihi jag hittade en genomskilnig poncho till mig själv igår, funtar också på att ha mitt huvudparaply..;D

    2009-06-10 | 10:20:10
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: