Sophie

- Mer än du förtjänar!

Es06B ovar

Kategori: KUL

Igår på kvällen runt åtta nio tiden drog jag till oskar, vi kollade på tv och tog de lugnt.
När jag sen runt midnatt kom hem var jag inte trött,
så jag satt mig vid datorn och chattade lite.
Satt till klockan var ungefär halv tre, sen tvingade jag mig själv att sova!

I morse runt elva tiden ringde min klocka, 20 min efter de orkar jag ta mig upp
och börjar fixa mig lite.
runt tolv tiden möter jag upp annie för att sedan åka till skolan.
Vi skulle ge pengar till stina för studentflaket men också städa ur våra
älskade skåp...
farväl skåpet , farväl!

Kom hem för ett tag sen och har i stort sett bara legat här i sängen och kollat
massa avsnitt av sjukhuset på tv3 play..

Nu börjar magen kurra efter lunch och jag tror snart att de är dags att laga sig lite,
kyckling får det nog bli.De är bra mat de!

Ikväll blir det grillfest med alla dansare + danslärare , det ska bli apkul!
hoppas bara jag hinner tagga till , för just nu .... är jag riktigt trött!.
undra vad man ska ha på dig......

Den här veckan är min sista vecka på gymnasiet , det känns ganska bra, men
också väldigt jobbigt. Vemod är ordet!
Imorgon är det junitrofén och då ska våran klass köra klädshowen. Vi kom ju tvåa!.
på onsdag är det Stadsorgentering och jag vettefan vad vi mer ska göra.
Torsdagen kommer det bli mösspåtagning och fotografering.
OCH PÅ FREDAG ÄR DET STUDENTEN SOM GÄLLER. fyfan va jag är bra!

(När ska jag hinna träna:S?)

Allt är klart till studenten, behöver bara klippa mig , sen så!.
nenuni, nu blir det food o lite tivi..
PuSs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: