Sophie

- Mer än du förtjänar!

du måste skämta?

Kategori: KUL

Varför blir jag alltid förvånad över hur dumma dom flesta killar är?

Finns inge svar ...


Idag vaknade jag sent, runt ett typ.
Fick äntligen soova ut, det var hur skönt som helst.

Nu måste jag dock dra mig upp ur sängen så att de händer nånting här.

Frukost , handla och träna står på tur .
Sen blire baka med trevliga Peter .
Ahfan det finns riktigt trevliga killar=D..

Vad ska ni göra i sommar läsare?
Det här har jag försökt styra upp:
• Sista minuten med girlsen.
•Nån slags tripp med girlsen.
•Gotland
• Sundsvall och Sollefteå
•Kryssningar
•Jobba
•Träna
•Träna
•Träna.
Mm det var väl de

mjo justja . Role Models är en mysig o rolig film. Se den!!

Jag skriver säkert sen igen.
Puss

Kommentarer

  • Johan säger:

    då äru ju upptagen hela sommaren ju :(

    2009-06-04 | 15:55:21
  • sop säger:

    sv:de där är ju bara vad jag skulle vilja göra=)

    2009-06-04 | 16:03:55
  • johan säger:

    sv: jaha :) hihi :D

    2009-06-06 | 15:08:56

Kommentera inlägget här: