Sophie

- Mer än du förtjänar!

Borlänge nästa!

Kategori: KUL

Min helg har varit mysig.
Midsommar blev inte direkt så som jag ville att de skulle bli , fest o hela fadderullan
men det blev att åka till säter - släktingar - med pappa!
Där åt vi god mat , spelade poker , spelade rockband oså lite trubadur av pappi.
Najjs vare iaf. corona beer m lime!!
Här är lite bilder:
  
                       

Yes o igår kom jag hem ganska sent från säter och sen var jag med Peter där påkvällen , åt god mat och dippade morötter.As göttigt

!Idag blire packa o fixa inför Peace and Love!Yeaah på tisdag drar jag anna och anna!Feting najs..Det blir inte att jobba , jag har fått min fribiljett från affischuppsättningen!Skönt!Trodde inte att jag skulle få någon.Men iallafall ,
 The sounds är det största bandet på festivalen som jag ska se. Shit , jag ska stå längstfram typ 3h innan!
Åhh så najjs det ska bli. Och nu har jag nya albumet på min dator också . kan fan inte bli bättre!!!

4 songs & a fight är min favvo!


Nu måste jag komma upp ur sängen och käka frukost o sedan fixa allt till P&L.

Skriver nog ikväll och imorgon, sedan är det tomt här ett tag;)


** saknar dig redan , och då har jag inte ens åkt  iväg..:O**




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: