Sophie

- Mer än du förtjänar!

blondin?...

Kategori: KUL

okej hej!

Idag var det mösspåtagning och lunch och fotografering i skolan , jag har nog äntligen
kommit på att jag tar STUDENTEN imorgon! tur är väl de..
Klockan halv sex var det tänkt att jag skulle infinna mig på lastbilscentralen och klä våran
vagn, men så blev icke fallet , runt halv fyra drog jag till en frisör o klippte mig,
det blev inte som det var tänkt från början , jag gjorde slingor också!
Den snälla frisören sa ; du får slingor för 500:- för att du tar studenten , så imorgon
ska jag ge henne 500:-
det brukar kosta 900:- och uppåt för slingor , så jag hade jävla bra tur där.
Ljusa blonda slingor blev det , och så klippte hon upp håret lite,
ser as fräscht ut nu , ser väldigt brun ut också=D.
Så jag kom nyss hem och mina klassisar hade redan hunnit göra det mest på vagnen ,
så det var onödigt för mig att komma 5 min bara..
Jag litar på dom och de lär se jävla bra ut ,
tur för dom att dom skrev mitt namn också , så glömd vill jag inte vara.
Nu måste jag få nå mat i magen , jag håller på o svimmar , GAAAH.
studenten imorgon.
bloggar kanske senare...
ne jag är inte blondin , mörkblondt / brunt blev de!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: