Sophie

- Mer än du förtjänar!

Bloggfan

Kategori: KUL

helloo..
hade de inte varit för mitt dåliga minne hade jag berättat om gårdagen ,
för jag vet att jag hade de helt okej..

iaf , idag vet jagvad jag har gjort,
vaknade av att telefonen ringer kl elva.
skulle egentligen gått upp ännu tidigare än så ,o sprungit med maria , men så
blev icke fallet.
men iaf , går upp runt tolv tiden o fixar mig , sen drar jag o anna ner på stan o shoppar lite,
efter de drar jag mot erikslund och shoppar på intersport - presentkort där.
det blev : lyftahantlar handskar , bikini & skor. efter de drog jag till mammas dagis på lite
midsommar fest , jag har äntligen hittat min kärlek ,tyvärr
är han ganska ung o inte direkt mogen för giftermål , men de kommer!

Efter lite glass drog jag ner på stan o hämtade ut en klänning jag hade lagt undan,
som faktiskt sitterheelt jävla fantastisk!
true story , jag är grymt snygg i den.
haha
för mkt självförtroende ? ne
skriver aldrig sånt där  så de där blir alldeles lagom.

Efter stan så drog jag hem till andreas o chillade , han gillade också klänningen så då
måste jag ju ha valt en bra en=). föresten så luktar jag andreas just nu ,
knasigt de där...hela hans lägenhet luktar de..
haha jaja

Kom hem för ett tag sen o nu har jag inget att göra,
ska försöka få arslet ur sängen o äta något , har inte ätit nå bra dom
senaste dagarna, o sen efter de , försöka lägga in bilderna , de vill sig inte,
jag tycker de är så tråkigt.
eller ja , jag har lagt in dom på datorn , men här ibloggenäre booring...
iiih sex and the city började precis , fandå , eller
jaa
man kan kolla på de på tv3plat vettuu..
nu food..

hej peter mitt största bloggfan;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: