Sophie

- Mer än du förtjänar!

4h och 4 bullar senare:

Kategori: KUL

trött ,mår lite illa men glad.

Tack peter för en trevlig kväll/natt .
Nu är jag hemma  efter att ha träffat på en katt ,
en igelkott o en fet duva på vägen hem.

Ska upp om 8h så bäst jag skyndar mig att somna snart.

Men först ska jag berätta vad jag ska göra imorgon:
joo , kl ett ska jag befinna mig i skolan ,
rektorn ska bjuda hela Mac Beth gänget på tårta sägs de
och jag tror på det! Dock får de bli min lunch,
har inte gått så bra med dieten alltså....
Äter konstiga saker till lunch o middag ist
för vanlig mat.Men de är bara tillfälligt...
gipoängen funkar som dom ska för mig ändå!

Iaf , efter jag käkat tårta ska jag ner på stan och kolla
efter ett par sandaler jag kan ha på flaket och ett
fint halsband som jag ska få av mamma i studentpresent.
Hon ville att jag skulle ha ett fint halsband från första början
av dagen..
Självklart ska jag få mer saker sen.
för fredagen den tolfte är ju liksom MIN dag...
Och alla andras som tar studenten då=)

Nu: sova!
eller ne kolla in mitt fina armband som jag fick från thailandpeter
(ja de finns två peter) huhu fint va?

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: