Sophie

- Mer än du förtjänar!

vältränad rumpa och 4 vatten med citron & is!

Kategori: KUL

Igår var jag hemma i vallis och jespers nya lägenhet=D jävligt fin , och tack för allt gottigt jag och mikaela fick trycka i
oss=).
Ja!  mikaela var med också! längesen man umgicks med henne , hennes mage är ju grymt fin nu alltså=Dhah;)

Efter de drog vi ner mot stan o sen drog jag och mötte upp emma , ellinor och ebba=) vi hängde sen på tajjen och dom drack,jag tar det chill tills min födelsedag , ,, har tänkt de iaf=).. de var fullt med folk på tajjen och två killar med gitarrer spelade gryyymt fint=D

kvällen slutade iaf på mcdonalds för mig där jag var med min kusin  , och emma o hennes boy travade hem till
hamre..
mysigkväll:)!

fick sedan skjuts hem o när jag kom hem kollade jag på filmen barnhemmet, den var helt okej ,
lite tragisk bara!!

Nu idag har jag bara hunnit äta frukost och kollat lite på nån film pappa kollade på!
sen senare kanske de blir tajjen(sen stänger dom igen) eller vara med sara o hennes ûber sköna damer;).

Nu ska jag iaf kolla klart filmen pappa sitter o glor på..
höööööörs sen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    har ellinor kommit hem?!Sara

    2009-07-11 | 17:29:13

Kommentera inlägget här: