Sophie

- Mer än du förtjänar!

6000m

Kategori: KUL

Skrev på facebook för en timma sen att de var dags att sova , hur de blev med de ser ni nog här..

Jag sitter i min säng , men jag vill inte sova än , senast halv tolv tolv ska jag lägga mig ner!

Anledningen att jag fortfarande är vaken är nog för att jag fick låna mammas nya killes dator ,
då min gör uppror , men de fixar sig snart de!!

Mammas nya kille Thomas är då hos oss , och det är också syrrans pojkvän tony..
jojaa, jag är den enda som inte har en partner här hemma då.
Ganska tråkigt ja! Jag tycker det är dags för mig att finna mig en prins snart!
Men i ett horoskop som jag läste igår så ska jag den här veckan få nån flirt på jobbet..
Undra om det kan ha varit den flirten jag fick på friskis och svettis igår ,nääe , hoppas inte,
får hoppas min framtida pojkvän stiger in i butiken imorgon då=D !

Justja! Snart fyller jag år ,, 9 augusti är datumet ni alla ska lägga på minnet vaa!
Och jag önskar mig:
*skor på hälsobutiken - rosa eller gröna sånadära häftiga!
*Pengar till tatto och kläder
*Årsförbrukning på såna dära tabletter som gör att man inte är svullen (magen) haah!
*Fixa tänderna , blekning , fylla gluggarna mm.
*Träningsböcker
*Spikmatta!
*Nya smycken - ringar och armband tack=D
*Nånting nyttigt som smakar som dillchips(hu?)
*En makeover till min dator
*Ett fallskärmshopp på 6000m!=D
*En dejt med maja i the sounds.
*En pojkvän
*Frisörbesök
*Nya hörlurar - kosh helst
*Jeansväst
*Klackskor högst 8cm
*Nya träningsdojjer - inne skor!!
*Blommor! helst rosa lila o sen massa gröna inslag!
*Platttv
*Ny vibrator!
*Massage i skrapan!! fyfan för utsikten där , nästan så man dööör!
*En sån där Babyliss ST70E !!
*säkert mkt mkt mer ,,,

jag just nu:





bra då vet ni!
Nu ska jag förbereda mig för morgondagen! Kul det ska bli=) får lön för dom första dagarna imorgon också!
hejjja..

Vi hörs väl.
och kom ihåg!
9 augusti!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Grattis i förskott! (ifall jag glömmer den 9 augusti) och grattis till jobb! :)



    Tack för snälla ord hos mig. Glad blir jag. Men jag har faktiskt inte så mycket besökare. Innan sommaren så var det 40 unika besökare, nu är det mindre. Det kommer in kanske 20 om dagen.

    Jag struntar i besöksstatistiken numera. Orkar inte med att hela tiden försöka 'ragga' folk.



    Hoppas du får en härlig dag!



    Kramar

    2009-07-31 | 07:56:48
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: