Sophie

- Mer än du förtjänar!

Thai sover

Kategori: KUL

Noi är hemma hos mig o han har somnat imorsans säng , själv sitter jag o glor på tv och
sitter lite på msn!
Är bara liite trött ,
men en viss grannkatt(?) gör mig pigg , tyvärr har jag fått utslag i fejjan o nyser hela tiden ,
men fan så mysigt det är med kattor=)

Grymt ont jag har i ryggen , om bara någon kunde säga att den vill massera mig , typ
Andreas... Jag vet att du vill! de är bara o fråga , du vet att jag svarar ja=)


jaja , lite tv nu , sen sova vafan  ,,,,


Noi du är bra=) du förtjänar det bästa!
eller ja , du har ju mig som vän , men du förtjänar en brud som e typ lika underbar som jag .. haha aja..
 
Nu är jag grymt sugen på att åka ribbåt andreas , eller typ hoppa fallskärm..
aja
haha
vi hörs imorgon , för mig blire träna , o sen jobba på Deep purple med sara j:)
tjabbaråååå

 

jag ser ut som en blek dragqueen , men niwat e söt=D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ring mig 27 när jag är hemma igen så kirrar vi världens massage. =) Jag är ju den bästa.

    2009-07-14 | 20:19:57
    Bloggadress: http://eurotripnollnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: