Sophie

- Mer än du förtjänar!

rubikscube

Kategori: KUL

Och idag åt jag food hos noi:D
THAIFOOD IS THE SHIT!
nu sitter jag här hos noi med lite typer från härliga
9y , de var tider de!
Tidigare idag var vi hos kristioffer i dingtuna och badade i hans pool=D
Kristoffer löste nyss en rubiks cube på 2 min , skillade eller vad!
Snart ska jag kolla hur lång tid tar för mig.

Imorgon blire dra till läkaren och sen på kvällen äre grillkväll hos meghasuperbra sofie i
eskil=).
I helgen äre powermeet o jag ska inte bli som förra året , de här året ska bli kul,
och jag ska vakna och må bra=).

Nästa vecka ska jag till gävle också=D med andreas , när han jobbar där,
iaf som de ser ut nu , de ska fan bli kul .
komma iväg lite och sen få se något annat ...

Nu ska jag kolla på när dom spelar left of dead eller vare heter , för
tjejer får ju inte spela tvspel:S?
jaja , jag äger dom alla...

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: