Sophie

- Mer än du förtjänar!

Pojkvänsmaterial?

Kategori: KUL

Hej alla läsare!
Hoppas ni mår bra idag , det gör iallafall jag , om man tänker bort de som gör ont i benen!

Idag har jag inte gjort så mycket , jag vaknade ganska sent , och började direkt städa hela lägenheten.
Det gick bra och det blev jätte fint , Efter det gjorde jag en skiita god sallad och sen åt jag lite melon till efterrätt ,
ska nog ta lite till  mer melon snart!

Medan jag städade och höll på så sneglade jag på The Hills på Mtv ,  vilket jävla cp han Spencer är!!
gudars , fattar inte att han kan ha flickvän och kompisar kvar ,han är ju heelt körd i huvudet!
jaja.
Nu är det Top Model på tvn , när det är slut ska jag träna lite , får se va de blir , ett antal sittups iaf!



Jag och Sara söker sällskap till festivalen PIP(putte i parken) som är i slutet av den här månaden!
Det är grymt bra band alltså!! Följ med vettja!!


nu MELON!

Kommentarer

  • Lena säger:

    andreas kanske vill följa med haha inte hans typ av musik men skit samma // sara

    2009-07-16 | 17:03:26
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: