Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nu allihopa

Kategori: KUL

har jag bestämt mig , på riktigt!!.
Jag ska i 3 månader "rensa" ur min kropp från allt dåligt jag ätit , jag ska också träna satan och jag
ska bli en slank kvinna!!

Ett undantag är min födelsedag !
Och för att inte sätta för höga krav så får jag när det är utekvällar dricka rödvin , det är
det "bästa" man kan dricka om man vill dricka nå alkohol!
Dock så vet jag inte så många goda sorter , men vi får väl se!

Igår var jag och gymmade och då startade allt lite smått , idag har jag varit ute o sprungit 5km och kommit igång.
Nästan alltså!..

De enda jag försöker komma bort ifrån är chips,godis och all skräpmat jag hävt i mig dom senaste veckorna,
usch va de förstör min kropp : huden , magen , fett% osv osv.

Ahh så byebye dålig mat och hejhej äpplen och morötter..

Måste skriva de här i bloggen för då äre inte bara mig jag inte kan svika ,utan dom flesta andra( träningsfreak Robert mest )

äsch , de här blir nog bra!.
Måste bara skynda mig och laga mig något nyttigt nu , jagvill inte äta senare än åtta!.


Imorgon ska jag upp ganska tidigt och jobba , de ska bli jätte kul faktiskt!
Sen när jag jobbat och så ska jag dra ett medelpass på friskis och ett gympass efter de om man orkar!

Nu food time

Kommentarer

  • Elli säger:

    någon gång nästa vecka kan vi alla hitta på något, sofie kanske skulle komma ner också! ::)

    2009-07-30 | 19:42:15
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: