Sophie

- Mer än du förtjänar!

Lumpen 2011

Kategori: KUL


Hela dagen igår var jag hos sara  vi lagade mat o åt gottigt.
likadant hare varit idag , ätit fett goooood mat!

Igår natt innan jag somnade tänkte jag på hur de kommer bli när jag gör lumpen,
med alla vänner , familjen och allt
jag kommer ju såklart finna nya vänner och inte förlora några vänner här hemma direkt,
men jag kommer ju tappa den dära speciella kontakten med dom närmaste , eller
de känns som de , jag hoppas verkligen inte att de blir så..
Dom riktiga lär ju stanna kvar hos mig ! Jag kommer ju hem nästan varje helg!

nu är jag fortfarande hos saras moste o stinker vitlök i hela munnen , me de är okej.
jag ska int epussas på ett par dagar nu..

eller ja , man kan hoppas på att man får pussas, haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: