Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag skäms

Kategori: KUL

Igår kväll kom en gammal vän till mig , inte de att han är gammal , utan ,
de var längesen han och jag sågs.
Jim heter han iaf...
Han kom hem till mig och min tomma lägenhet och vi pratade osv.
Lite senare så hittade jag en gratisgrej till mcdonalds så vi tog hans cykel och bikade dit,
väl där fick jag min gratissallad och vi satt och chillade där!

Sen drog vi hem och kollade på hundtricket ,jävla skön film de där är alltså!
Älska!!!!

Runt halv fem drog han hem och jag gick och la mig ,, halv två vaknade jag , ganska utvilade ,
Nu är klockan halv fyra och jag har ännu inte ätit nånting bara legat i sängen med datorn och kliat på
mitt myggbett.. Jag skäms..
Måste verkligen fixa nå käk snart och sen börja fixa mig , för runt sex ska jag vara med Peter
o de kan ju vara ganska shysst om man inte luktar bajs då =)
Jag längtar lite tills imorgon , då får jag reda på min jobbtider osv=D..

Snart drar jag och Andreas iväg och åker ribbåt , fan bäst jag vinner på lotto nu alltså ,,
vill kunna shoppa i sthlm också=)!!

Nu ska jag vänta på att Anna L kommer med lite pengar till mig=D , längesen man såg na.
KULKUL.

Blire pride eller ej???
HUMMMM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: