Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag är sugen på *pip*....

Kategori: KUL

Igår glömde jag skriva en ganska viktigt sak;).
Johan min underbara vän fyllde 18!
Så grattis i efterskott på dig:)


Idag hade jag ställt klockan på tolv men jag kom inte upp förens efter ett nångång ,
jätte drygt , vill inte sova bort dagen ..
Så istället satt jag på tvn och glodde lite=D haha..
Klockan är nu kvart över tre och jag har ännu ite ätit FRUKOST! , fattar ni?
haha ,fint , och jag som ska upp sju imorgon ,kommer ju inte somna förens
seeent ikväll/natt ju!

Idag blire först o främst käka något o sen fixa sig !
Efter de ska jag besöka min syster som vaktar hennes boyfreinds systers lägenhet+ katt!
sen ska jag fotografera lite med sara , man är ju lite sugen på en bra kamera va!
Men jag kan ju låna hennes , haha=D
Sen lite senare ska jag träffa Andreas också

Nu måste jag verkligen äta något!!
MELON KANSKE:D? YEA
*pip*

http://www.putteiparken.se/artister

Kommentarer

  • Johan säger:

    Tack så mycke <3 :D du är underbar du också :)

    2009-07-17 | 15:44:58

Kommentera inlägget här: