Sophie

- Mer än du förtjänar!

i sängen

Kategori: KUL

Första dagen som inneboende hos Noi har varit bra , vi har ätit thaimat och suttit och pratat lite.
Jag har också badat i badkar för första gången på tre år , mmh , kändes himmelskt!!

Ligger just nu i hans systers rum och de syns att jag har flyttat in här måste jag säga..
det är kläder över heeeela hennes soffa,
tur nog så bor hon inte här längre:).

Imorgon på förmiddagen någon gång åker vi till Nois föräldrars stuga där dom är just nu ,
väl där  ska vi grilla och bada lite=)!

På kvällen där har jag ingen aning om vad jag ska göra , kanske träffa en kär gammal vän;)..

vi får se hur det artar sig,
jag har iaf jobb och är glad för de ,och det blir till att fira det på onsdag på pluto och då med
förfest här på stan.
NU måste jag sova förfan , ska ju upp tidigt imorgon
pussohej
natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: