Sophie

- Mer än du förtjänar!

Home sweet home

Kategori: KUL

Gjorde nyss en romantisk middag till mig själv.
Oså satt jag och sa massa bra saker om mig , som faktiskt stämmer,
kom inte på så speciellt mycket , men lite är bättre än ingenting alls.

Ikväll ska jag ha myskväll med MIG SJÄLV.
de är så ... mysigt..


Idag är det sista avsnittet innan finalen av Amazing Race , de har jag tittat på nu i flera veckor och
det ska bli spännande!
SÅ spännande att jag ska , FÖRLÅT , äta chips!
Hade gärna ätit mitt godis också , men det glömde jag hos Andreas och be han komma hit med de
är som att be en stol att flytta på sig. haha riktigt så äre inte..
Jaja , får ta de nästa vecka nångång i slutet.

Imorgon får jag min lön för igår och sen får jag reda på om jag får fortsatt jobb, hoppas!

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: