Sophie

- Mer än du förtjänar!

Happy Phie=)

Kategori: KUL

Var nyss nere på stan och hämtade min lön , fick också reda på att jag har fått jobb där,
eller jaa , jag ska dit på fredag och pröva , men jag vet att jag vill de här iaf=)
Jobbet är på hälsobutiken i sigma i västerås och dom säljer just hälsosaker, och det passar mig perfekt,
en mysig liten butik , det blir nog as bra!

Efter att jag hämtat ut pengarna drog jag iväg o shoppade lite,
jag hittade: en ring , ett par örhängen , en blommig dress på gina - halterneck o shorts,
hittade också ett linne på gina och en parfym på åhlens , sist jag var där varen slut ,nu fanns det en kvar
och den stod där och skrek på mig ,;).Det var den första parfymen som jag köpte för egna pengar ,
 dom andra har jag fått från Mormor min=)..

NU kurrar det i magen och jag orkar inte laga egen mat så jag packar mina grejer och cyklar hem till

Noi där jag ska tillbringa mina närmaste dagar, mhh thai mat varje dag!!!!!!!.


Hörs sen

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: