Sophie

- Mer än du förtjänar!

haha

Kategori: KUL

säger jag bara , skööön jävla dag igår.

Förfest hos saras moster , sen mot pluto , där vare inter så mkt drag till en början, men sen så..
Andy kom ju dit, haha,
sen blev de efterfest för mig o sofie hos andys kusin, och sen runt fem på morgonen tog vi en buss hem=). fett skön dag.
MEN det bäst var nog att GOVERNOR ANDY VILLE HA SARA!!! " exakt sådär ska min tjej vara" haha..

Jaja , ifall nån vill ha hans nr så säljer jag det för en tia!!

Somnade runt sju efter att ha ätit en fy helsike kolhydrater med sofie!
och vaknade runt tolv - två nånting o direkt när jag kom upp fanns det fiskbullar och ris som mamma sara fixat!
haha , asa gött!

Snart blir det jobba lite med pappa , fastän jag hellre vill ligga i soffan o kolla en film o dela på en påse chippssss!
någon som har lust att göra det tonight ellleeer?.
hehe=).

Kommentarer

  • anna säger:

    huhu tack jag är skit glad, så nu kommer jag typ aldrig vara hemma, eller jo, var tredje vecka ungefär ;)

    2009-07-11 | 18:31:44
    Bloggadress: http://annajosefinl.blogg.se/
  • mathilda säger:

    känner du hannes? han är min föredetta granne, eller hans päron bor fortfarande kvar, haha

    2009-07-12 | 09:10:47

Kommentera inlägget här: