Sophie

- Mer än du förtjänar!

grym kväll!!

Kategori: KUL

Fyfan vilken bra kväll, började med lite damer här hos mig , vi drack o vi pratade och hade
de niice,
Sen drog vi ner mot pluto , där vare int emkt folk , men vid tolv kom typ alla och fyfan va mkt folk
man kände , så jävla glad jag blev , och jag kände mig så stilig då jag fick flera komplimanger, huhu=D
efter ett par drinkar och nåågra vimmelbilder dansade vi loss .

sen vid kvart i två drog vi oss hem och hängde lite på BC , och nej jag åt inte.
Drog hem till min vän Pete och fick ris o kyckling o världens godaste sås till ,
sen somnade jag och vaknade för typ två timmar sen , då drog vi en cheeseburgare på donken
till frukost o nu sittr jag här hemma och planerar med mikaela vart vi ska äta middag lite senare=D

Sen får vi se om .... har lust och umgås med mig.... tror jag ej.
Men jaja..
nu vill jag bara ha mat!!men jag får vänta lite..

bilder från gårdagen kommer upp imorgon! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: