Sophie

- Mer än du förtjänar!

GODIS ÄR GOTT

Kategori: KUL

Wiiie , min besökarstatistik har gått upp=D !
Väldigt rouligt!
Så de måste alltså betyda att de är några nya läsare här; välkomna!!.

Hade de inte varit för att Andreas hade högsta ljudet på tvn och msn ljudet på hade jag
legat o sovit nu , visst jag är ganska glad att jag inte sover bort hela dagen , men liite längre hade
varit skönt.
Jaja.

Dagen idag ser ut som följande:
Dra hem ,
försöka orka träna , sen får vi se om jag drar till Niwat =).
Jag ska bo hos han i veckan , för att han är ensam hemma , var på spicy hot iggår och fick nyckeln och så
fick jag billig och god mat som jag och Andreas åt sen, MUMS!!!.

ajAAA , får se vad som händer ,
gårdagen igår när jag skulle jobba på triathlon gick helt okej , de som kunde gå emot mig ,
gick emot mig bara i början , sen flöt allt på och jag är ganska säker att jag kommer få ett jobb!
hoppas gör jag iaf!

Nu vill jag slåss lite , o tyvärr är bara lilla lilla  underbara andreas  i närheten , såå.
men han ska få äta upp sina skorpor först!

Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: