Sophie

- Mer än du förtjänar!

friskis<3

Kategori: KUL

 Det gick as bra idag på jobbet och jag är redo att testa mina egna vingar där i butiken redan på söndag,, haha!
=D
ska bli skit kul =)
_________________________________________
ååh  de var så nice att träna idag , köörde stenhårt på gymmet förfan , så jävla soft att svettas , haha..

tränade lite o sen skyndade jag mig hem och gjorde mat - KYCKLING , sjukt gott!

Nu sitter jag här , lite lagom mätt och väntar på att något ska hända, typ...
Att någon ska gå förbi huset o slänga in en honungsmelon eller att någon kommer
och ehhh tar mig med storm!
De skulle vara nice.

Men nee , de duger med att Michaela kommer hit och att sara o hennes gäng hör av sig ,
kanske blir det pitchers ikväll , vi får se..

Nu äre fan dags att fixa till sig , något lär ju hända idag! eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: