Sophie

- Mer än du förtjänar!

SEX

Kategori: KUL

Vaknade nyss av en dröm o jag trodde klockan var SEX ! på kvällen ;P
De var inte så kul ...

Idag ska jag packa mina grejer o sen bege mig iväg , hem till mamma tror jag ,
om jag orkar dvs ..
har blivit så förbannat lat dom här veckorna , men idag , börjar mitt träningsliv på riktigt!!!
Äta rätt , och träna minst 5 dagar i veckan!!
Idag ska jag göra egen styrka och sedan sitta på träningscykeln :).
Fan jag saknar friskis och svettis juu!  vill bara känna gymsvetten i näsan eller jympasalens härliga golv under mina fötter,
igår natt drömde jag att jag var på ett pass och att jag där mötte världens trevligaste grabb , inte helt fel de inte!
undra om de var ett kall  , om att jag om jag går dit hittar jag någon..
Lite kärlek skulle inte vara fel.
Vi får väl se , imorgon blire nog jogga med Maria , fan alltså , hon lär ju vara i toppform just nu, haha
hoppas inte att hon har bättre kondis än mig bara.
Resten av veckan så blire nog FRISKIS , måste nog gå in på deras sida och bestämma mig för vilka
pass jag ska ta , då dom har skärt ner på dom en aning , oså efter passen(jympa) så kör man gym!
STENHÅRT! Då får jag använda mina nya handskar som är till när man lyfter vikter ,dom är tjejigt rosa!

Nog om träning i inlägget nu alltså.
Nu blire hitta något nyttigt att äta,
lite spenat kanske?
yeah.

hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: