Sophie

- Mer än du förtjänar!

dead man walking

Kategori: KUL

hahah.
Som sara skrev i sin blogg ; galen kväll/natt/morgon.
De var längesen jag hade så här jävla kul , och de enda jag peyyade var en , EN!!! öl , haha.

Sthlmare som kastar ut hundralappar , klart man köper upp dom , mhhh ,



hahahahah sitter o kollar på videosar från igår , så jäkla klockrena.



nu blire lite te för jag o sandra sjöng one to three four låten
tusen ggr ,! hööögt.
Sen så åkte vi raggarbil , fett skönt , alla satt typ på varandra.

nu är min förkylning i sitt bästa läge; slembollar..
hörs sen



senare:
lite bilder från igår då:
taco kväll / powermeet::
 
 

oki , mer bilder sen , kolla annars http://www.pixbox.se/alb_show_id1091065_page0.html

Kommentarer

  • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNÄÄÄ säger:

    aaight klänningen, najsnajs. ey kom till tillberga å lek med hundarna något i veckan! jag ahr grymt tråkigt och är här tills på torsdag :D

    2009-07-05 | 17:30:42

Kommentera inlägget här: