Sophie

- Mer än du förtjänar!

All niiiight long;)

Kategori: KUL

Drog till Linus igår runt halv fyra ,väl där så kollade vi på slumdog millionaire , den var faktiskt
helt okej=). Efter de så spelade vi Buzz ,och jag vann inte EN ENDA GÅNG!!
Men de var ju hans spel och han hade ju tränat en jävla massa , right?.-
Efter det kom jag på den fantastiska iden om att vi skulle yatzy , för de är jag riktigt bra på!.
Eller ja , jag har tuuuur;). " tur i spel , otur i kärlek ", så har det alltid varit för mig..
Den här kvällen blev det otur i spel=O..Jag förlorade allt som vi spelade , men...
jag vann en kram av Linus , yiiihaa! Det kan man väl tolka som lite kärlek?.
Jaja ..
=)

Kom hem runt halv tolv och gjorde en god omelett - ägg , mjölk , potatis , skinka o kryddor! mycket gottigt!

Nu sitter jag och dunkar Larssas musik , min pappa har fan bra musiksmak;)

Ikväll har jag hört något om utgång med sara o hennes gang , de lockar som fan , måste
bara hinna råna en bank först! ,,Sen så...

nerå , de ska nog lösa sig , hoppas på förfest bara , de är billigast!

Idag är saknaden stor , du betyder mycket för mig=)

Nu blev de sådär lulligt inlägg igen , men de är bara för att hela jag är de ,
jag är" så förbannat störd , så hyper , men ändå så söt!"^^

Nu bilr det lite häng ithe sooofaa...
puss

PS. EMMA; jag har hittat dina skor , hör av dig när du vill ha dom ,eler s hör du av dig idag, följ med till pluto ikvälllllll??

Kommentarer

  • emz säger:

    menar inte att tjata, men haru hittat skorna än??

    2009-07-08 | 15:12:03

Kommentera inlägget här: