Sophie

- Mer än du förtjänar!

6

Kategori: KUL

ohoojs  alla monsterdiggare!
Idag har varit en helt okej dag , började med att jag går upp kl 9 , sen drar jag ut o springer ,
först en timma och sen hem till pappa därjagmötte Thomas , efter de sprang jag en timma till!!

Över en mil måste jag fan ha sprungit.
Men nu ni , lite tråkiga grejer ,, så tar vi ännu roligare sen..
på vägen hem, ungefär en kvart kvar känner jag hur de liksom knäcker i knävecket , efter de kan
jag knappt gå o de gör superont , jag kunde dock springa hem men sen dess hare gjort as ont.
Och det gjorde ju inte bättre att jag skulle stå i en garderob i ett antal timmar tänkte jag då!
Men , de kom in typ 10 jackor o sen fick vi käka lite och titta på alla band som soundcheckade!
Vi fick också äta lite godis=).och som tack för allt fick vi presentkort på skivbörsen!
När det var dags för bandet som alla had ekommit för : Deep purple blev de ett jävla drag alltså.
grymt att se fan , självklart var deras goding smoke on the water bästa någonsin!, tog lite bilde ro filmade lite
ni får se lite senare , nu börjar CSI ,
det tycker jag är bra.

tack för ikväll everybody!

Pussohej så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: