Sophie

- Mer än du förtjänar!

Zzz

Kategori: KUL

Sitter på tåget till katrineholm där mitt byte mot västerås kommer ske . Hemma 22.25 . Nu ska jag berätta om min dag: halv sex imorse tog jag tåget från västeråscentral, kl tio var jag framme i götet och vid käringberget. Gick en liten bit och var sedan framme tid pliktverket. De första var inskrivning och sedan började allt. Först var de ett test som man skulle fylla i på datorn . Efter det lärde jag känna tre tjejer som jag sedan åt mat med. Efter de fick jag träffa en sköterska och sedan göra muskelprovet. Det gick inte alls första gången. Så jag fick fortsätta, ta lite hälsotester osv, fick redan träffa en läkare och sedan en psykolog. Efter det vare dags för konditions testet, klarade det jätte bra.:D sen fick jag två chanser till på muskelprovet. Andra gången vare samma sköterska igen. Tredje gången fick jag en annan och hon var en hejjare på att hejja, tack fan för de, för då tog jag i och klarade det utan några som helst problem. Var t.om 20 bättre. Ingen som fattar. Men ändå. Var 15 under först. Haha. Yeye. Efter de fick jag prata med en som ska hjälpa mig med de sista beslutet, jag hade nu gått vidare och skulle bli tilldelad en tjänst eller vad man ska kalla det. Insatssoldat blev de och de lät så Jävla spännande.:D sen nu har jag 14 dagar på mig att bestämma mig. Vill jag de här? Borta 330 dagar ,from 2011.01.17 och framåt. Det står nu 50/501 vad vill jag? Iaf. Tänkte också hälsa grattis till mina härliga tjejer Ellinor och anna som bytt status på facebook. Era Jävlar lämna mig inte för era boys nu.haha ne men grattis . OCH SNÄLLA HJÄLP MIG ATT HITTA EN OCKSÅ. vill inte sitta ensam nästa alla hjärtansdag också. Haha. Nu har nästan alla mina nära vänner en partner. Sara , du och jag kvar. Dom snyggaste, fattar inte. Vi får väl ta varandra då. Äsch då. Imorgon blir de dans i skolan igen. Och helvete va trött jag kommer vara. Men de är inge emot hur trött jag är nu. .. Kanske hörs. Puss

Kommentarer

  • Elli säger:

    haha vi ska allt hitta en åt dig med! :)

    2009-02-25 | 19:40:48
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • Lena säger:

    Grattis till insatssoldat! Håller tummarna på att du väljer det som är bäst för dig. :)

    Jag tycker det låter jättespännande!



    Må gott!



    Mvh Lena

    2009-02-25 | 21:06:36
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: