Sophie

- Mer än du förtjänar!

You mean nothing to me anymore

Kategori: KUL

förutom att du är en människa som alla andra!

jag älskar mig själv



Idag vaknar jag med världens huvudvärk ,direkt när jag upptäkt huvudvärken kommer hostan fram också ,även snoret rinner , japp en förkylning kom på besök , tur nog har de börjat lagt sig , pappa skällde på mig igår o sa att jag ej skulle träna idag , så de har jag inte gjort , men sen så frågade andreas om vi kunde dra o gymma ,då tänkte jag lite o kom på att jag kan faktiskt värma upp lite , sen khjälpa han o så stretcha.
aa om de nu ens blir nå.

Idag ska jag iaf till morsan , de ska bli najjzz.
först nu , ska jag ladda hem massa filmer så jag har något att kolla på hos morsan , hennes uppkoppplingggsgrejs är aaas segt.

vi ses
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: