Sophie

- Mer än du förtjänar!

Uppdatering från hökåsen:

Kategori: KUL

Sitter just nu med en katt i knät. Synd att man gått och blivit allergisk dåda.... Mamma funderar ganska mkt på om de är värt och slänga ut mig för en kisse! Thanks mother;-) iaf vi har fått jätte god mat: chili con carne och grekisk sallad. Massa gott.:d nu har de bjudits på massa vin och öl och jag har ont i huvudet. Dock har jag inte druckit så Jävla mkt. Iaf , maten var god och en liten pojke i ..... 3 .. . A 3års åldern fattade tycke om mig och ville vara med mig hela tiden. Fan va jag älskar barn .:d iaf när dom e trötta och mysiga. Haha yeye. Snart äre dags för att dra sig hemåt, dock är jag as sugen på chips och dip! Då anna och anna har snackat om de en hel del idag. Hihi bara de att de var typ en halv timma för att få chipsen. Ga. Får se hure blir de där. Imorgon är de som sagt alla hjärtans dag. De känns jävligt sugande att man inte får vara med den man tycker om. Jaja, mamma du duger, och du med sara, . Ajaa, blir iaf fest imorgon, stackars toni har blivit sjuk. Jaja, hemfärd nudå. Hörs, Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: