Sophie

- Mer än du förtjänar!

tänk va ett leende kan göra...

Kategori: KUL

Den här skolveckan har vaaarit såå jobbig , nästan varje morgon har varit svår för mig,idag gick de helt okej , men det var fortfarande jobbigt! tur nog hade jag sovmorgon till elva iaf=)

Fick skjuts av pappa till skolan,-  TACK pappa!
väl i skolan hade vi nutida konst redan då fick jag huvudvärk och började se svarta prickar överallt , som sedan förföljde mig hela dagen , jäävla drygt de där....

Efter nutida konst vare lunch , de gick ner fort de!
sen vare tänkt att ha samhällsprov men vi tjejer hoppade de o ska göra det på uppsamlingen ist!!
Så på den tiden satt vi och pluggade religion och lyssnade på fantastiska markus , alltsååå . haha

aja..

efter de blev de religion och jag fick reda på mitt prov jag gjorde för nån vecka sen ,, varför e jag så slarvig för? , HADE JAG LÄST IGENOM DE EN SISTA GÅNG SÅ HADE JAG FÅTT G!
ibland hatar man verkligen sig själv , idag var en sån dag!

slutade efter religionen o de var huuuur skönt som helst,,,mot bussen och mot hammarby, behövde inte vänta länge på bussen på stan o de va skönt..
Hela bussresan går bra , men när jag sen hade klivit av hände de som jag trodde bara hände på film,
bussen gör en total rivstart och den stora stora högen med snö som en gång legat på marken hamnade på mig , hela min vänster sida blir blöt och lite av den andra sidan också , fick t.om snö i örat. jag ska iaf skriva ett argt brev till Vl o kräva att dom ger mig 500 - så mkt kostade jeansen HIHI.
jaja ,, jag försökte se något positivt i de hela och satt på mig ett fejksmalj så att alla som såg olyckan kunde skratta tillsammans med mig .

Väl hemma gjorde jag mig maaaat, höll förfan på att svimma och såg rosa elefanter i mitt rum för andra gången i mitt liv !

Sedan ringde sara och vi drog till hennes nya radhus och rev tapeter , jag vet de låter as tråkigt , o de skulle de säkert ha varit om man varit där utan sara ,haha, men de va msyigt på nå sätt, de stärkte våran relation! hah

 vi var där i typ två timma o sedan skjutsar hon hem mig och och hon drar o äter , efter ett litet tag kommer hon också hit och kollar på lets dance med mig=D , lets dance sög idag , FÖR HASSE ARO ÅKTE UT :(:(:(:(:(. faan , jag trodde verkligen på han ju.
jaja livet går vidare, han är ju i tvn varje onsdag kl 21:00 såå=)

iaf , vi tog också 20 mins massage var , o de satt finfint!
I pausen av lets dance hann vi också kolla igenom filmen jag hade gjort till saras födelsedag , alltså döda mig , vi skrattade så tårarna rann o pappa fattade inte varför , ingen annan komme rnågonsin fatta BAKOTA!, haha ,kommer aldrig glömma , haha fan va klockren du är saris.

Yess, nu har sara iaf lämnat mig och jag sitter kvar här med candy och the sounds på högsta volym!
Ska snart ladda hem nån film , kolla den o sen sova;
för imorgon händer de mkt ,
ska upp runt tolv , fixa mig i 2h 15 min , sen får jag skjuts av en as snygg kille till friskis där ska jag jobba 3h o sen ska noi köra mig och sara till eskil och till sofie och elli som drar dit lite tidigare..
vi ska bränna tusen bra skivor och lyssna på högsta volym hela vägen , noi har inge att säga till om! hah

jaja , sen väl i eskilstuna ska vi hem till Sofie o käka och sedan till en förfest i eskilstuna (sofie bor utanför eskil;) ) och sedan ut på krogen där o kolla va de finns för utbud på.. ehm
DRINKAR!!!

Sen ska vi ta en nattbuss hem till henne igen och sooova gött!, tyvärr missar jag melo , men de gör inte så mkt!
hoppas de blir kul nu tjejer  , men håller vi ihop alla hela tiden , kan de ... EJ BLI TRÅKIGT.


Och så saknar jag sig jätte mkt , men de är en annan femma,,
eller kanske tio , ne du är värd så mkt mer, honung!


Justja, saras leende när jag satt mig i bilen med henne gjorde min dag , från att ha kännt mig totalt värdelös fick hon mig att känna mig najjz,
på tal om saras bil så prövade jag att sitta på en barnstol iframsätet , alltså,, varför ska jag vara så kort , fan va mkt mer man ser när man är längre , någon som vill dela med sig av cm tillmig?
hehe.

justja , måste hitta en film nu så att jag inte somnar allt försent!
ska hinna fixa hela mig innan jag drar till friskis  ,haha snacka om att känna mig fööööör uppsminkad för friskis och svettis..
men aja , de ska fan bli kul ojobba imorgon=D
PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: